måndag 30 november 2009

Anställningstest... *PUST!!!*

För att citera mig själv från Facebook:

"Efter en dag av fystest och andra övriga tester så kan jag lätt chockad säga - FY H*LVETE VAD TUNG EN BÅR MED EN 85kg MÄNNISKA PÅ ÄR!!! PLUS RYGGSÄCK PÅ 10kg!!! Och att med detta gå UPPFÖR och NEDFÖR en väldigt krånglig trappa?!?!"

Ja, jag säger då det! Inte visste jag att det var SÅ TUNGT att bära en bår med 85kg på. Måste verkligen se till att få ett kort på gymet så jag kan bygga lite muskler - för detta går inte. Visst jag fixade det, men i verkligheten måste jag verkligen vara starkare! Nu tror jag iofs inte att det blir nåt för mig det jobbet heller - har ju ingen erfarenhet. Nej, hur F*N får man det när inga jobb finns...? "-Kanske arbetsförmedlingen kan fixa någon praktik?" Jo, tjena, då har man ju verklighetsförankring när man säger sånt. -NOT!!! Är så in i h-e trött på att gå hemma så jag kryper på väggarna! Tänk vad bra det hade varit om man varit en sån människa som VILLE gå hemma och inget göra - bara dra hela dagarna... Nu är jag tyvärr inte sån. Mår piss av att gå hemma själv! Men jag klarade ju av dagen iaf! Nog var jag sist på löpningen - men så hatar jag det och tog det medvetet lugnt. Samma på simningen, men där var jag ju näst sist i oxå. :)
Nej, denna dagen ska jag anse som en BRA DAG! (Huvudvärken efter allt var klart var väl inte så konstig. Noll till lunch - lite sömn - spänning inför dagen = huvudvärk!

Imorgon ska jag börja jobba på mitt pass till våren - inte helt nöjd... Till helgen är det danspass så jag skulle gärna vilja vara klar med vårens medelpass innan dess. Så kanske man kan tjyvstarta på lucia med det... *tänker... -ge mig tid...*

Glaset... är... hm, ja det var ju starkvinsglögg i det - så inte helt fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar