söndag 22 november 2009

Oj, oj, oj...

Tuff helg med vad blev det 3 eller 4 jympapass varav ett var SÅÅÅ inspirerande. Nån Misty Tripoli - http://www.mistytripoli.com/ - som hade det. En människa från L.A. Otroligt karismatisk och inspirerande. Kontanten: Du duger som du är och har andra problem med det - synd om dom!

Börjar dock få mer och mer svårt att vara ifrån barnen känner jag - även om jag behöver komma ifrån. Helgen har gått lite i moll - även om jag haft det ruskigt roligt!

Imorgon ska jag så "provjobba" den första av två dagar på en vårdcentral i närheten. Chefen vill inte att jag ska jobba där - vilket hon gjort klart och tydligt - så varför jag ska få provjobba ens förstår jag inte. Det känns som två dagar jag bara måste genomlida, på onsdag är jag "student" igen då. Ser fram emot det. Om 44-45h är allting över, då behöver jag inte känns så här längre. Hon har fått mig att tappa förtroendet för vad jag klarar av som yrkesmänniska. Jag kan jättemycket och har många områden jag är duktig inom - men jag känner mest för att sätta mig i ett hörn och fika hela dagen... Usch näe, jag vill verkligen INTE! Det värsta som kan hända är väl att jag dör - risken är väl rätt så lika med noll, men just nu känns den lockande. P*SS...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar