måndag 2 november 2009

Tjock - men vältränad!

Japp - idag körde jag mitt pass igen! En ledare var sjuk och behövde ersättare. Eftersom det är en ledare som ställer upp i alla väder så var det självklart att ställa upp!
Nu anpassar ju sig kroppen iofs efter det den blir utsatt för - så min kropp har ju börjat anpassa sig enligt mitt jympapass (ja, vi stavar med "j" på Friskis & Svettis - konstiga människor....) så visst beror det en del på det - men passet är inte alls så jobbigt längre! Skillnad mot i våras när jag hade så ont och gick på starka värktabletter! DÅ var det tusan så jobbigt! Varenda pass var en pina att ta sig igenom. Märks att man är frisk igen! -UNDERBART!

Har pass på fredag också denna veckan. Är medbjuden till Ullared, men jag har verkligen inte råd denna månaden och åka och göra nåt sånt när man inte har råd är faktiskt inget kul! Bara deprimerande. Och sjunka djupare i det träsket känner jag INTE för! Så då kör jag ett pass istället!


Sitter som bäst och funderar på om man ska ta sig den där ölen i kylen eller om den ska gotta till sig till imorgon... Eller övermorgon... Eller... nån annan dag...? Ja, man vet aldrig. Kanske inte äta mer idag - byxorna sitter ju lösare nu... Härlig känsla när dom inte sitter som korvskinn längre! Jag vill inte bli pinnsmal, men jag vill gäääärna ändra första siffran på min vikt, men det är ett x-antal kilon kvar då. Men mitt mål är ju jul, till dess ska jag ha gått ner märkbart antal kilon! JAG VILL - JAG KAN - JAG SKA!!!! (Nån som tror mig....? *s*)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar