onsdag 4 november 2009

VAD är det som är fel?!?!

Nåt är fel med stora killen, men antingen vet han inte vad det är eller så vägrar han säga vad det är. Arg är han till och från - inget konstigt med det, men nu det sista har det eskalerat nåt fruktansvärt! Får sina vansinnesutbrott titt som tätt.
En teori hans pappa och jag har är att en nära kompis till honom har flyttat (varför måste folk fortsätta flytta när deras barn börjat skolan undrar jag...?) och han nu känner sig lite vilsen i skolan.
I går hade han fått ett utbrott på skolan - alla fritidsfröknar var helt chockade för dom har aldrig sett honom sån - grattis tyckte jag. Sedan fortsatte eftermiddagen i samma stil, arg, sur, vresig och allmänt "trotsigt" humör.
Morgonen idag började likadant, han hittade något att vara arg på igen. -Lillen är sjuk och hemma från dagis = då vill stora killen också vara hemma. MEN, han har ju skolplikt!
-Varför får S vara ledig från skolan då?! -kommer frågan. S med familj åker till Thailand några veckor över jul/nyår varje år och får då ledigt. Så frågan är ju berättigad visst, varför får S ledigt när det ÄR skolplikt...?! *irriterad* Men det hjälper ju inte mig - stora killen är lika arg för det.

Mini-me är sjuk som sagt, hade uppåt 40 grader imorse kände jag när han låg intill mig - efter lite Ipren så är han nu rätt så pigg och sitter och driver sin far till vansinne... *s*

Själv ska jag väl plugga dårå... Hm... Just det ja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar