tisdag 10 november 2009

Var och tog vaccinet idag på BVC.

Enligt tidigare information skulle jag oxå få ta min dos då. Men nej... Det hade blivit ändrat, jag fick INTE ta min dos nu - dom skulle inte hinna. Och det förstod jag när jag kom ut efter att vi gett lillen sprutan. Herre min GUD va folk det var i väntrummet och folk bara VÄLLDE in när vi gick ut!!!
På dagis hade det gått bra med honom, men när jag hämtade honom hade han börjat bli lite gnällig och hemma sedan var han väldigt klängig. Nu när jag känner på honom har han feber - så det blir nog en hemmadag imorgon vad det ser ut som.

Äter choklad (MÖRK!) och dricker vin till, men åt massa frukt innan så dom stämmer inte ihop nu... -Ska iofs vara körsbärsvin till choklad... Får väl önska mig det till julklapp kanske...?

Ikväll har jag lyssnat på en jätteintressant föreläsning om hjärtsvikt och det jag tar till mig är väl.... -JAG VILL JOBBA!!! -Get it?!

1 kommentar:

  1. Usch, jag läser om alla biverkningar av vaccinet och adderar ihop allt! Så just nu känns det väldigt bra att ha valt att INTE vaccinera oss!

    SvaraRadera