måndag 23 november 2009

"Provjobbade" idag...

Det blev bara idag. Känns på ett sätt fruktansvärt skönt - som en sten som föll från mitt hjärta. Det var på en vårdcentral och där behöver man så mycket mer kunskap än vad jag har för att kunna fixa jobbet!
MEN - samtidigt så är det ju en otrolig törn för mitt självförtroende. Jag står bara och stampar och får inget jobb... Varför vill ingen ha mig för...? "Alla som vill ha jobb ska få ett jobb." -Förutom jag då för jag duger inte eller...?

Var på friskisdagar i helgen och sov knappt natten mellan lördag/söndag och inatt snarkade gubben så jag sov typ 4h igen. Har varit så trött idag så det knappt varit sant! Låg och tittade på "Små Einsteins" med mini-me förut. El ja... *zzznark...* Stackarn - han vill ha sällskap av mamma - och jag bara somnar jämt.

Glaset är halvtomt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar