tisdag 26 januari 2010

Jag skulle må bättre var det tänkt...

Har fått tabletter utskrivna av min läkare för att jag ska må bättre "i själen" som man uttrycker det. I början fick jag Citalopram, men jag gick upp i vikt av dom så den förbättringen dom gav tog viktuppgången bort så det blev plus minus noll i slutänden. Nu har jag istället fått nåt som heter "Mirtazapin" - nåt sånt iaf. Och jag provade dom första gången innan jul och det jag minns var att jag blev så TRÖTT av dom!!! Provade dom igår igen för detta funkar ju inte, jag behöver hjälp. Men idag har jag inte gjort annat än SOVIT!!! Med tre barn hemma funkar inte det att ha det så. Idag har det varit speldag och mini-me är sjuk så det har ju gått att sova, men tanken är väl inte att jag ska sova i 2-3 veckor för att sedan vakna upp och må bra? Funkar som sagt inte med tre barn. Så nu får jag antingen fortsätta kämpa på utan tabletter eller ringa och byta igen... Han jag hade samtalsterapi med har ju inte behagat ringa tillbaka och det gav ju inget heller så det skiter jag i.

*blä* känner jag mest nu och *zzzzzznark....* Kan gå och lägga mig nu igen trots att jag sovit minst 4-5 gånger idag och då 30 min minst varje gång. -Stackars barn idag.. :(
Till middag blir det köttbullar och makaroner, jag orkar inget annat och barnen klagar ju på allt man gör så det får bli det idag. *blä - igen*

Stackars mini-me som fortfarande har feber... :( Borde vända snart tycker jag, 4 dygn med feber... :((



Glaset är fyllt av en enda trögflytande geggig sörja idag - som mest vill sova... Bara sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar