måndag 18 januari 2010

Fy FAN för rökare!!!

Stod framför ett yngre par idag i kassakön på Ica och det var h-e vad dom luktade! El ja - luktade?! Dom STANK fullkomligt av rök! Nåt så in i Norden äcklig och irriterande lukt finns inte. Nästan så jag hellre tar en svettig lukt än den...
Har svårt för rökare - mer egoistiska människor finns inte. Rökare som visar hänsyn är ungefär lika sällsynt som is i Sahara... *suckar djupt*

Tittar på Idrottsgalan just nu och det var väldigt vad genant och dåligt det var i år... *skäms*

Var på AF idag för att anmäla mig arbetslös. Det var typ 15 pers i kö vilket innebar att jag inte skulle kunna hinna anmäla mig innan det var dags att hämta mini-me på dagis. Han får ju bara vara där mellan 08.30 - 11.30. Att man är på AF är ingen orsak till att han får vara där längre. AF öppnar 10.00 för personlig service, dvs jag har cirka drygt en timme på mig att bli anmäld... -Grattis! Nu är jag ju nollad i min SGI som det är så för den sakens skull behöver jag inte anmält mig idag, men för att kanske kunna få nån a-kassa...?

Ska försöka få till tid för att komma intill och köra lite gym i veckan också - lätt att bli slapp. -Skrev jag att det var första arbetslösa dagen idag? Hade tänkt åka och träna egentligen, men det var ju AF idag - som ju ändå inget blev av!!! *irriterad!*

Fick ett bra mail av min pappa idag som peppade mig efter mitt besök på AF som sparkade ner mig ordentligt.



Glaset är lite vacklande.

1 kommentar:

  1. AF har noll service, jag gillar dem verkligen inte. Hoppas det löser sig med jobb, vännen! Kram!

    SvaraRadera