fredag 29 januari 2010

Det blev visst Ki-box idag...

Vi firar 20 år som förening F&S i Skara så detta firas bland annat med att vi sista fredagen i varje månad under terminen har ett s.k "Jubileumspass". Detta är något jag håller i och bjuder in olika ledare till. Idag var det så dags för ett Ki-box pass. Något jag aldrig provat på förut. Det fanns dock bara plats för 36 deltagare så jag trodde inte jag skulle FÅ plats. Men det kom strax under 36 så jag fick plats! :)
Det VAR faktiskt rätt kul! MEN - min partner tillhör inte den kraftigare delen av befolkningen så jag fick hålla igen en hel del på slagen. Så träningseffekten uteblev väl en del, vilket i och för sig inte gjorde mig nåt för jag har tränat tre dagar i rad nu... *pustar lite* DÄREMOT så fick det mig taggad att gå på ett sånt pass med min käre make! Inte så att jag är arg på honom, men för att jag tror vi kan funka bra ihop. Vi har en bra, öppen och ärlig kommunikation emellan oss, så där känner jag att man kan slå till ordentligt! Och han likaså tillbaka. Sedan vore det något vi gör TILLSAMMANS, vilket också vore kul! Så jag hoppas vi kan få barnvakt några måndagar framöver. För mig är det ju gratis, men för honom kostar det, men, men... :)

Annars så är jag ganska jämn i humöret för tillfället. Blir lätt så när jag tränar intensivt. OFTA försvinner dipparna då - inte alltid, men OFTA. Det blir lättare att hålla dom borta då.

Har tagit mig en drink nu efter passet och ja, inte är den speciellt stark, men oj vad trött jag känner mig! *s* Den består av Absolut Päron, Midori samt Sprite. -Gott så det förslår!!! *me like*


Annars så är det svinkallt!!!



Glaset är trött men förnöjt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar