onsdag 27 januari 2010

Idag SATT DET!!!

Danspasset alltså! Var själv i måndags och det gick inte alls bra, men IDAG SATT DET!!! Jag var inte själv idag utan hade med mig min ena dans-"partner". Partner känns fel att säga eftersom vi inte "dansar" i den meningen utan jympar med musiken som främsta ledstjärna. Så nu känner jag mig riktigt STOLT! O imorgon är det skivstång kondition igen - om jag nu kan åka iväg... Lite knorrande från barnen här hemma på all min träning, men jag måste verkligen. Får jag inte träna så åker jag rakt ner och mår så dåligt! Dom brukar acceptera när jag säger "om jag får träna så blir jag en bättre och gladare mamma". :)
På fredag är det jubileumspass på F&S! Vi firar 20 år i år och på fredag ska vi ha ett litet speciellt pass - Ki-Box blir det. Aldrig testat det så jag har inte en susning om hur det fungerar... Förhoppningsvis blir det så många som kommer så vi får neka en del - hellre det än tvärtom iaf!

Glaset skall strax fyllas med VIN-VIN-VIN!!!!

1 kommentar:

  1. Gud vad du tränar!!! Jag blir sååå avis på din entusiasm över träningen. Antagligen skulle jag BEHÖVA något sånt här, men jag avskyr verkligen at träna i "kollektiv"! ;-) Idag har min squaredans börjat igen och det var SKITKUL!!!

    SvaraRadera