onsdag 2 december 2009

Stora killen igen...

Nej, inget utbrott denna gången, men väl en lång utläggning om att han inte kompisar har. -Inte sant... Problemet är att han inte har EN eller TVÅ kompisar utan ALLA är hans kompis, dvs han saknar EN el TVÅ fasta punkter i tillvaron.
Ett annat problem är att han inte tycker att kompisarna gör exakt som HAN säger, eller att dom har vissa fel. Ingen kompis är perfekt. -Nej, sa jag opedagogisk som man är, ska du ha en perfekt kompis kommer du ingen att få för dom finns inte.
O så höll vi på nu ikväll fram och tillbaka... *suckar* Frågade om jag skulle prata med hans fröken om det, men nej, det fick jag inte. Skulle ju haft samtal med henne - vanligt kvartssamtal - för typ 1 mån sedan men det blev uppskjutet. Hade tid nu i tisdags igen, men då var hon sjuk... *SUCKAR!!!*

Idag har det kommit upp liiite adventsljusstakar iaf. Dock kan vi inte ha de två i köket tända samtidigt. För en är bra ljus i - lite mysigt, den andra L-Y-S-E-R med en ENORM kraft!!! Så nej...

Känner mig lite sjuk oxå. Men har inte tid, ska på utbildning i helgen, så nej - jag är INTE sjuk! INTE - INTE - INTE - INTE!!!!

Har skickat med min mamma lite halsband idag oxå som hon ska ta med sig på utbildning imorgon. Förra gången sålde jag för jättemycket pengar när hon tog med sig dom! Hoppas på samma sak denna gång! Lustiga var dock att det hade varit några på hennes jobb - där jag lämnade av halsbanden idag - som hade köpt halsband på en gång! Så 340:- blev det på en gång! *sweet* O sånt brukar jag få lägga på mina halsband. Det jag säljer för köper jag in för. Så det hela går ungefär plus/minus noll - vilket är mitt mål. Det är en hobby än så länge - inget mer.

Mer kaffe....

Glaset orkar jag inte titta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar