lördag 12 december 2009

Skadad...

Japp - igår försökte jag göra mitt yttersta *haha* för att skära av yttre delen av mitt långfinger på vänster hand. Jäklar i min låda vad jag skar djupt!!! Enda anledningen att jag inte skar av fingret var att nageln stoppade kniven. Nog för att vassa knivar är bra - men hm... gränser finns kanske. Borde nog åkt in och sytt det för det var rejält djupt - har gått upp flera gånger idag. Så jag är lätt handikappad - känns lite löjligt med tanke på skadans "omfattning" men iaf...

Var och satte ihop danspasset idag oxå med mina blivande kollegor. SHIIIIIT va roligt det blir!!! Mitt pass har jag dock lite problem med... Hm, ja, det får vi fixa till!

Har lyckats behålla min attityd dom senaste dagarna också. Och har haft det jättemysigt med barnen. Iofs fick jag ett fullständigt bryt på dom i bilen i veckan och "skällde ut dom" efter noter - dom verkar ha fattat vad jag menade.

Nu är jag trött, men maken ska se på fotboll sen ikväll så då ska jag NJUTA av dansmusiken och "öva" i mitt huvud. Det är faktiskt det bästa sättet att träna in rörelser - bara lyssna på musiken och "se" rörelserna. :)

Glaset känns varmt och gosigt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar