tisdag 29 december 2009

Nej - idag blir det mer...

Idag är en bättre dag så det blir mer idag.

Julen har kommit och gått och med den 3st Nintendo DS. GISSA vad barnen här hemma gör numera, helst hela dagarna om dom fått välja själva. Dock har vi "speldagar" så idag har jag knappt sett dom... Stora killen skulle fixa att inte ha "speldagar" men mellis gör det inte så då är vi tvingade att ha "speldagar". Mellis kan inte släppa att spela utan gör det konstant om han ges möjligheten.

Själv så tränar jag på danspasset så ofta jag kommer åt nu - var och övade i salen idag och jag blev förvånad över hur mycket jag kan redan faktiskt - det är inte helt enkelt. Men SÅÅÅ VANSINNIGT ROLIGT!!! Har dock ont i höfterna plus ena foten. Foten har jag haft ont i länge - vet inte alls vad som är fel. Tänkte köpa lite Voltaren T för att se om det är nån inflammation och köra med dom tabletterna i en 10 dagar eller nåt. Kan ju vara nåt sånt. Sen var jag ju förkyld över julen också och sånt sätter ju sina spår det också.

Glaset är normalt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar