söndag 6 december 2009

SJUKT rolig helg!!!

Har varit på Dans-utbildning i helgen. Dvs "Dans" som Friskis & Svettis har det.
Låtlistan enligt följande:

Backstreet Boys - Everybody
James Asher - Jan jara
Madonna - Celebration
Paul Anka - Eye of the tiger
Destiny's Child - Bug a boo
Kiss - Heavens on fire
John Travolta - Greased lightning
C. Zeta-Jones & R. Zellweger - Nowadays/Hot honey rag
The pussycat dolls - Don't cha
Deloris & the sisters - Hail holy queen
ABBA - Summernight city
Abhijeet & Anuradha Shiram - Chunari chunari
Ricky Martin - Loaded
Eric Carmen - Hungry eyes
Carolina Wallin Pérez - Om du var här

Japp - det var låtlistan. SJUUUUUKT roligt!!!

Ont överallt har jag typ - men inte lika ont som efter fystestet i måndags, men nog känns det allt! *glad* Åhhhh!!! Vill bara upp och dansa hela tiden nu känner jag. Går omkring och smånynnar låtarna och rör mig lite som man gjorde på passet. Hur ska jag kunna fixa ett medeljympapass nu när huvudet är fullt av DANS - DANS - DANS - DANS!!! Får kanske lägga in lite dans i jympan... -hysch... -lova inget säga...

Mer kommentarer kommer nog allteftersom jag kommer på dom. :) Nu njuter jag bara!

"don't you wish your girlfirend was hot like me.... don't cha...?" - nynnar vidare...


-Botten är tillbaka i glaset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar