torsdag 10 december 2009

NU FÅR DET RÄCKA!!!

Vem är det som har kontrollen över mitt välbefinnande? Jag eller mina tankar...? Dags att ta kontrollen! Jaga bort alla spöken och tankar som rusar runt. Finns en låt av Green Day som jag tycker är riktigt bra, finns en strof: "I am my own worst enemy". SÅ SANT! Hur bra är attityden "lika bra att JAG gör mig själv illa innan någon annan gör det"...?

Låt mig få behålla den här attityden nu!

Jekla hicka jag fått... :(


*längtar till att få leda danspass!!!*

Glaset är fullt med en massa JÄVLARANAMMA!!! Tankespöken - BE GONE!

2 kommentarer:

  1. Yeeeees! SÅ ska det låta! Min U pratade om en pappa på crossbanan som var "bannlyst" på en annan bana i närområdet. "Sådana föräldrar vill vi inte ha här". Pappan ifråga driver på sin 10-åring så det är inte sant. Vad får han för självkänsla med sig? Sonen alltså. Ja, inte att han duger för vad han ÄR utan för vad han PRESTERAR... *ledsen*

    SvaraRadera
  2. Vad är det med såna föräldrar...? Varför gör dom sina barn så illa - eller fattar dom inte det? Om det gått så långt så man blivit bannlyst har det nog varit allvarligt kan jag tänka mig. :(

    SvaraRadera