tisdag 15 december 2009

Inte sjuk - inte sjuk - inte sjuk - inte sjuk - INTE SJUK!!!

*försöker övertala min egen kropp....*

Har nog, mest troligen, äntligen fått ihop mitt pass nu - "bara" en låt som inte funkar, eller ja, jag får inte till det iaf... Funderar dock på om det är ett för lätt pass, men vi får väl se. Kanske är bra för alla dessa "nyårslöften" som jag kallar dom att det inte är så tufft i början.

Det hjälper inte att ha barn som sover hela nätterna när man har en make som SNARKAR så man inte kan sova!!! *TRÖTT!!!*

Å idag var det Lucia på dagis - med en av världens finaste lucior!!!





Är han inte bara FÖR SÖT?!?! *oerhört partisk*

Glaset är rätt så förnöjsamt.

1 kommentar:

  1. Håller med, det var den sötaste lucian jag sett :-)
    Härligt att se att glaset börjar bli fullt!
    Kramiz

    SvaraRadera