onsdag 3 mars 2010

Har jobbat natt i två nätter nu...

Och ska jobba en tredje nu strax - ska iväg om en 40 minuter ungefär.
Att ha en depression liggandes på lur konstant plus nattjobb där man inte får sova ordentligt - det är ingen bra kombination kan jag meddela . Igår när jag hämtade barnen från fritids och dagis fick jag trycka undan panikångesten som jag kände i bröstet. Nu känner jag att det bränner i ögonen... :(

Dock kan jag nog få mer tid på det andra stället jag jobbat på - där jag jobbat dag- och kvällsturer. Där kan jag också få arbeta på andra ställen som ytterligare ökar på hur många turer jag kan få jobba.

Det är väl själva F*N också vad livet ska vara krångligt!!! Lite krångel kan man väl leva med, men detta är FÖR mycket!


*svär över glaset...*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar