söndag 21 mars 2010

Lite tjyvtjock i magen...

Är inte helt 100 än efter min kraftiga magsjuka i torsdags kväll. För inte kan jag säga annat än att kräkas var 5:e - 10:e minut är kraftigt. Fy tusan vad jag mådde!
Idag mår jag lite småilla också, men det tror jag beror på sömnbrist - min kropp reagerar GÄRNA med illamående och helst kräkningar så fort den får chansen. Och med tre små barn blir det inget sova på dagen. Hade det varit tvärtom... Så hade nog jag tagit med barnen någonstans så han hade fått sova. Men... Neej... -Vad är det med dom...? Svårt att tänka själva?! Föddes vi med all denna ENORMA kunskap vi har om barn och hushåll? Finns bara ett, mycket enkelt svar, på den frågan - Nej.

Nu kommer han dock med mat och jag älskar honom för det! Det blir sallad för mig - det ska nog gå ner. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar