torsdag 4 mars 2010

f*n, F*n, F*N, F***N!!!

Så arg, irriterad, ledsen och förtvivlad just nu! J*vl*, f*rb*nn*d* h*lv*t*s SKITLIV!!! NÄR är det min tur?! -Aldrig säger du? Nej, jag trodde väl just det!



Igår såg jag en pappa(?) leka med sitt barns liv. Han satt i bilen, mitt i centrala Skara - okej att inte Skara är stort, men trafik och bilar finns det gott om i alla fall. Han satt i sin bil och framförde den med sin lilla son i knät. -Okunskap eller bara ren och skär förnekelse - det händer inte mig...? J*vla idiot!


Och hur F*N kan man fortsätta röka när man ser en KOL-patient kämpa för vartenda andetag...?

2 kommentarer:

  1. Ja du. Jag brukar känna mig som Bruce i Bruce Allmighty...

    och det där med cigaretter kan jag inte heller begripa, min far gick bort i lungcancer för nästan exakt ett år sedan, gissa vilka som fortfarande röker? Både min mamma och min syster, fast vi satt där, alla tre och såg hur han kämpade för att andas och sen till sist kvävas i sitt eget slem. Gissa vilka som gick ut och tog en cigg precis efter... Ja... vad ska man säg?

    SvaraRadera
  2. Åh, är det visset? Jag envisas med att tjata i positiva ordalag, Det kommer! Det blir din tur! Och alla "lyckade" kärringar kommer få sina knäck *skadeglad fast lite orolig för min egen framtid*, och som du själv skriver Du har lyckats producera tre mycket välartade barn :0)

    Sen kan man inte göra annat än skaka på huv'et åt de andra idioterna. Jag fattar inte att jag faktiskt rökte ett tag, utomordentligt korkat. Men jag var lite mindre "lyckad" då.

    Kram!

    SvaraRadera