tisdag 16 mars 2010

Idag blev visst en skitdag... :(

Inget speciellt som hänt, men skit känns det.

Eller ja - igår träffade jag en gammal s.k "kompis" som ljugit sig blå om mig! Detta ledde till att jag inget jobb fick på det stället. Får man ingen chans att visa vad man kan utan någon ljuger om en, så är det inte så jekla lätt! Den jag gick bredvid igår vet dock vad jag går för och jag hoppas hon inte kommer tro på min gamla "kompis" ljugande om hon nu sätter igång. SÅÅÅ besviken på henne. Vad har hon för anledning att ljuga om mig, vi har ingen kontakt alls längre. Förbannade människor som ska sätta käppar i hjulet för en. Eller är det vanlig ren och skär avundsjuka...? Jag har tre barn med samma pappa, lever ihop med deras pappa och har ett (idag) bra förhållande - hon är skild sedan många år tillbaka och lever veckovis, varannan vecka med barn, varannan "glatt singelliv" - som hon uttryckte det... Undrar jag hur glatt det livet är?


Nu är jag trött på detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar