söndag 14 februari 2010

Skitdag idag... :(

Måste det verkligen vara ALLT eller INGET?! Finns inget mittemellan? Antingen är det på, på, på, på - eller noll, noll, noll, noll... Avskyr på, på, på, på och accepterar noll, noll, noll, noll... Men att gå från PÅ till NOLL på ingen tid är inte snällt! Hur ska jag då känna mig?


Sitter och tittar på en resblogg och blir alldeles sjuk av reslust känner jag... Hittade resa till ett underbart (tror jag iaf :) ställe för oss fem för ungefär 35'. Undrar om man kan hinna spara ihop det i vår. Vet ju inte alls hur mycket/lite jag kommer få jobba. Det hade varit härligt! MEN! Först och främst ska vi få till en TOMT! Det blir ju lite som att ut och resa. Tänk att få sitta på vårat enorma trädäck sen och få dricka sin kalla öl... Då kan jag leva med endast grekisk/spansk musik på stereon.


Glaset är lesset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar