måndag 15 februari 2010

Pizza till kvällsmat...?

Hoppas vi kan ta pizza till kvällsmat idag, jag är trött - så trött... Inte har jag gjort något speciellt heller, men jag ÄR trött. Behöver te x mycket mera sömn än vad min make behöver. Äter inga piller eller nåt nu som kan påverka hur pigg/trött jag är, men oavsett så är jag trött! Funderar på att prova lite sånt där Chi-sam eller vad det heter, sånt man köper på hälsokosten som ska pigga upp. Hm, kanske prova Johannesört också... Det är ju ingen risk jag blir gravid liksom. *s*

Denna veckan är det sportlov här hemma. Alla barnen är hemma. Hade tänkt vi skulle åka och bada jag och barnen, men stora killen accepterar inte att vi då måste hålla oss till en och samma bassäng hela tiden. Så då måste vi (tyvärr) skippa det. Vilket är synd, för jag har inte så ont av att bada längre. -Jag ser ut såhär, överviktig, celluliter, dallrande lår - so what...? Dom som har problem med det tror jag har stora problem med sitt eget utseende, så då får dom väl äcklas av det då, eller vad deras problem nu är. Jag är jag och jag både DUGER och ÄR BRA!!! Åt h-e med Jante!
Barnen har på förmiddagen idag lekt jättebra ihop, bara två bråk! Och dom löste sig snabbt genom att ta isär dom. Sedan åt vi lunch och efter lunchen lekte vi lite allihop. Och sedan blev det Ice Age 3 och nu är det nån Pokémonfilm... -Åh, så bra dom är - Pokémonfilmerna... Verkligen... I och för sig är Dinosaur King sååå mycket sämre, så jag får väl vara glad för det lilla. :)


Glaset är som vädret - lite nollställt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar