torsdag 11 februari 2010

Det ÄR verkligen så!!!

v.8 kommer jag att börja introduktion till att börja jobba på ett ställe här i stan. Det är ett ställe där persone är mellan sjukhus och hemmet. Lite för friska för sjukhuset, lite för sjuka för hemmet. Och jag kommer jobba som SYRRA!!! Känns nästan lite surrealistiskt - inte riktigt sant. Men det ÄR det ju! :)

Så den där namnbrickan jag slängde fick jag fiska upp igen...

Känner mig lite matt. Att jag kunde FÅ jobb iaf?!

Ikväll blir det Skivstång Kondition och JÄDRAR I MIN LÅDA vad jag ska kämpa!!!


Glaset är stilla. :)

2 kommentarer:

  1. Vad glad jag är för din skull!!! Vet hur det känns att gå från hopplöshet till total glädje. Jag fick två jobberbjudanden samma vecka från att ha gått i 10 månader utan ett enda napp...

    Största grattiskramen och lycka till på DITT NYA JOBB!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Åhh, vad härligt!!! GRATTIS!!!

    *kraaaaaaaaaaaaaaaaam*

    SvaraRadera