lördag 1 maj 2010

Tänk vad man kan kracha?!

Så fullkomligt! :(

Idag fick vi ett telefonsamtal om att vi skulle få oväntat besök. Inför ett sådant besök har man det inte så stökigt som vi har det just nu... Så det var till att dra iväg i 200 knyck direkt och börja panik-städa! Och F*N vad jag krachade då!!!
Visst kan man låta det vara som det var innan - men det finns gäster och det finns "gäster". Dessa visar man inte hemmet som det såg ut innan panikstädandet var klart. Vems är felet om det är ostädat också...? Mannens...? *LMAO* ALLT, ALLT - A L L T sådant ansvar ligger på kvinnan! Ostädat hem = DÅÅÅÅÅLIG kvinna! Ostädat hem hos barnfamilj = RUUUUSKIGT USEL MAMMA!!!

Dessutom klarar jag inte AV dessa frågor om varför jag inte har något jobb nu! -Varför jobbar inte du? -För det finns inga jobb som sjuksköterska här nere just nu. -Men, timvikare måste man ju kunna få jobb som? -ÄR DU HELT J*VLA DÖV?!?! JAG SA PRECIS ATT DET INGA JOBB FINNS!
Jag orkar inte med den diskussionen en enda förbannad gång till!!! Hela samhällets attityd att arbetslös = lat. Så in i h-e trött på den!

Så jag var inte hemma när dom kom och kom hem först efter dom åkt... Men jag krachade fullständigt och ligger nästan på golvet och gråter. -Piss-skit!


Förbannades, j*vla, helvetes skit!

1 kommentar:

  1. Usch, vad jag hatar såna okänsliga personer!
    I mitt fall så handlar det inte om jobb utan istället om allt jag inte kan/orkar pga fibromyalgin.
    "Men blir det inte bättre om...?"

    NÄÄ, det blir inte bättre om för problemet är fortfarande samma även om du som inte har några problem försöker lösa mitt *morrar*

    SÅ jag gör som du, rymmer, för jag orkar inte ge skentrevliga svar längre.
    Energitjuvar av stora mått *ryser*

    SvaraRadera