onsdag 19 maj 2010

Trött, trött, trött, trött... Så infernaliskt TRÖTT!!!

Men så brukar det å andra sidan bli när man börjar nytt jobb - men HERRGUD vad trött jag är!!! Slutar kl 14 tack och lov varje dag, men börjar 7, så det blir till att gå upp vid 5.30 varje dag - vilket min kropp inte är anpassad till och kommer så aldrig att bli... *snarkar*

Jaja, torsdag imorgon och sedan bara fredag kvar, sen e re helg!

Och på fredag i nästa vecka ska jag på jobbintervju!!!! En tillsvidare-anställning, dock ej som syrra och med lägre lön än jag har idag. Men ett helt annat jobb utan ansvar osv - kanske nåt man vill ha nu? Annat i livet som lockar...?
Har även sökt vidareutbildningar, anestesi, IVA och även som barnmorska. Men vill jag det...? Vad vill jag? Hm... -Ja, just nu skulle lite smågodis inte sitta helt fel! Men jag orkar verkligen inte åka iväg och köpa det. Kanske man egentligen borde cykla ner till affären och köpa lite...? -För den ytte-pytte-lilla motionens skull också...? ..... -Nja...


Mår inte helt hundra känner jag, gjort lite småfel här och där som stör mig. Men den där dagen innan julen har verkligen tryckt ner mig i skorna som syrra så det är helt otroligt! Innan hade jag jättebra självförtroende som syrra - nu är det NOLL! Och då kommer misstagen. :(
(Ni behöver inte vara oroliga, det är inga farliga misstag eller sånt som att ge fel medicin, förväxla provrör, osv eller nåt sånt - men misstag som stör mig i vilket fall som helst.)
Vet inte om jag är glad eller lessen... Går lite mittemellan just nu, med en liten hint åt lessen.


Idag var vi på stan och åt glass jag och barnen iaf. Var inte tänkt så, men det var så fint väder så jag tyckte att -Äh, va skam! Så det blev en PoP74 för mig - för er som inte känner till den så kommer ni till Skarabôrg nån gång och det finns "Klings" glass - så TA EN POP74!!!!

Nej, lite popcorn kanske som substitut....? Och sen sova...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar