söndag 30 maj 2010

Skratta eller gråta....?

Nej, mest tomt.

Dagen har bestått av uppstigning alldeles för tidigt (åtta - det ÄR för tidigt på helgen!) disk, frukost, sedan städning, tvätt, veckohandling, snabbt iväg för att fira min mamma, hem för mera tvätt, iväg för att ha jympa-pass, nu framför datorn.

Åh, ja just det - det är ju Mors Dag idag, det var ju därför vi var hos min mamma. Här har firandet bestått av att maken kom på imorse vid frukost vad det var för dag idag - bad barnen säga grattis till mig - vilket dom gjorde med glädje. Sedan - nada.
Och för någon som tycker man ska fira Mors Dag känns det kan jag lova! Jo, just det - det står ju en flarra vin på köksbordet nu som SVÄRMOR har fixat! Det känns ungefär som att någon sparkat på mig hela dagen - men det gör ju inte så mycket för nu får jag ju en flaska vin! SÅ FAN HELLER!!! Man sparkar inte på mig och sedan gottgör det med en flaska vin (eller va fan som helst!)

Nej, nu vill ja bo själv igen... Utan barn... -Pissliv... *gråter*


----------

*drar ett djupt andetag och kommer tillbaka till livet!*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar