tisdag 4 maj 2010

Mellandag idag... :)

Mår lite halvdant, lite ingenmansland sådär. Känns rätt bra. *ler*

Undrar om man kan vara så fräck så man frågar efter barnvakt imorgon IGEN?!?! Hm, kanske inte... Mina föräldrar har väl annat att göra. Det är ju det vanliga - få träna!!! Men, detta är ju en speciell ledare och ett speciellt pass... MÅSTE verkligen göra klart mitt eget pass imorgon också! Tänker inte köra det gamla på fredag! *VÄGRAR - VÄGRAR - VÄGRAR!!!*

Och på måndag har jag danspass - känns inge bra med tanke på min fot som gör rätt ont. Hm... *funderar vidare*

Var och åt ute med min syster och mini-me idag. Åt stekt fläsk, potatis och löksås (-nja, löksås kallar jag den inte, men sås var det väl) och jag hade inga tabletter med mig. Det märkte jag av rätt snabbt, så helt klart så ÄR jag laktosintolerant!

Tog mig en liten löprunda förut också - men det är skam vad tråkigt det är!!! Men, dock löpte det (*hahahah - I kill myself*) på rätt bra ett tag där. Var inte speciellt jobbigt. Men ont i foten har jag nu... :( F*n...

Nu är det snart läggdags för dom stora - barnen alltså! Själv ska jag nog också försöka somna tidigare ikväll. Först en rostad macka med röd och svart kaviar, creme fraiche plus hackad lök på.... *längtar...* :)


Glaset börjar nog fyllas på lite! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar