måndag 26 april 2010

Sitter och firar i min ensamhet...

Blev idag erbjuden ett vick som sjuksköterska på ett äldreboende plus lite distrikt från den 15:e maj till och med den 15:e september. 75% tjänstgöringsgrad och 24' i månaden! -Precis det jag ville och begärde! *GLAD!!!*

MEN - nu har gubben gått och lagt sig när jag väl kommer hem... Har varit iväg på ett sminkparty - Mary Kay - och han hade det jobbigt på sin fotbollsträning. Så han gick helt sonika och la sig... *trist* :(
Och på min sida sängen ligger det fullt med grejer som jag la upp där tidigare idag - hur jag ska få plats där begriper jag inte - så jag skiter i det och lägger mig nån annanstans. *sur*


Glaset var bubblande fullt på vägen hem men blev rätt torrt nu... :(
Nya tag imorgon!!!

1 kommentar:

  1. Fördelen med eget sovrum och dubbelsängen kvar! Man kan belamra halva sängen och ändå få plats att sova skönt i sin egen säng! :-)

    GRATTIS till jobbet! Ingen når toppen utan att sätta en fot framför den andra. Nu kan du börja din bergsbestigning!

    SvaraRadera