tisdag 6 april 2010

Hur har en del barn det på sina lov....?

Undrar jag allvarligt efter att stora pojken IGEN kommer hem första dagen efter ett lov och har ont i huvudet. Ont i huvudet för att en till tre barn i hans klass för ett sånt oväsen!!! Jag gick här tidigare imorse och funderade på hur han hade det i skolan idag egentligen. Jag hade tydligen rätt... :( Så nu är jag tacksam att jag INTE har något jobb utan han kan få komma hem direkt efter skolan och få ta det så lugnt han vill. Ska det verkligen behöva vara så?!?!

Efter sportlovet tog det c:a 1 vecka innan det lugnade ner sig såpass att han slapp ont i huvudet. Har han det efter morgondagen också så vet i tusan om jag vill släppa iväg honom torsdag/fredag...

För mig blev det en skitdag. Ett stort hål som växer och växer. Värdelös, tom, fattig...


Glaset är - kan ni tänka er(!?) - tomt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar