torsdag 15 april 2010

Intervju idag igen....

Ska på intervju för ett jobb som syrra på öppen psyk mottagning i Skövde idag. Ett jobb jag faktiskt väldigt gärna skulle vilja ha. Dels är psyk en spännande gren inom vården och dels så är mottagningsarbete väldigt bra rent arbetstidsmässigt! Sen är det en stooor sak till - det är såvitt jag minns en tillsvidaretjänst!!!

På måndag ska jag på en annan intervju, ett vick som sträcker sig fram till 15:e september. Dock en bit härifrån, 48 min resväg enligt Eniro och det brukar stämma. Nästan 6 mil enkel väg. Men det är bara här nere som det anses vara lång resväg. Uppe i Sthlm hade man jämt den resvägen och inte reagerade man för det? Och i Norrland kan jag inte tänka mig man reagerar nämnvärt för en så "kort" sträcka? *s*

Nåja, två jobb som är stadigvarande ett bra tag framöver i alla fall... Vågar man hoppas?! Jo, visst måste man det?!!!


Glaset väntar på dagens första kopp kaffe och är REJÄLT nervöst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar