fredag 9 april 2010

Tränade i eftermiddags.

Fick egentligen inte ihop det men tack vare en SUPERGULLIG mamma som ställde upp som barnvakt så funkade det! Och det behövde jag kände jag! En riktig genomkörare med en bra och duktig tjej som ledare! Vi har en låt som är samma - men på två mycket skilda ställen i passet. Min version är bättre! *s*

Försökte mig på att få ihop sommarens pass tidigare idag, men det blev inte alls bra. Fel låtar eller fel dag - jag vet inte. Fel vart det i vilket fall som helst.

Nu sitter jag med en Xide(r) framför mig, den var god, citrus/pine-nånting... Lite sommarkänsla. :)

I helgen ska stora killen på kalas på lördag till en kompis. Det blir nog roligt för honom. Själv hoppas jag få komma iväg på en samlarmässa! Kan faktiskt cykla ner kom jag på nu...


Glaset är fortfarande rätt så fint, men trött efter dagens händelser. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar