lördag 9 oktober 2010

Livet går sin gilla gång....

Har börjat mitt nya jobb för drygt en månad sedan - känns otroligt det redan gått så lång tid... Men det känns skönt. Jobbet är lagom utmanande, arbetskamraterana är många (-viktigt för mig!) och tempot lagom. På alla sätt och vis - förutom att det inte är ett sjuksköterskejobb då - ett perfekt jobb.

Första dagen på nya jobbet fick vi veta att vi var TVUGNA att ta ut 11 semesterdagar detta året!!! Åh så jobbigt!!! -Eller, helt enkelt för jekla underbart! Så från den 24:e december till den 9:e januari (förutom den 27:e dec då jag hoppar in o jobbar en dag) så är jag ledig!

Hade det inte varit för PMD-skiten hade livet varit underbart!!! -Jo, och att jag jobbat 75% istället för 100% - för det är för mycket....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar