söndag 6 juni 2010

Snart tomt...?

v.24 ska det börja grävas på våran tomt är det sagt. Jag tror det typ inte förrän dom är här men... Nog börjar det verka TOMT!!! :)
Vi kommer att rulla ut gräs på hela tomten dessutom - till ett fullkomligt ohyggligt pris - MEN, vi kommer ju att bo här i minst 50 år till, vad gör då det priset? Dessutom är det enda chansen vi får en gräsmatta att gå på i sommar. Troligen blir det en snyggare gräsmatta dessutom... Grannen hade problem med att deras frö blåste iväg och så som det blåser just nu så...

För övrigt mår jag sisådär... Har varit ohyggligt TRÖTT i helgen, har nog aldrig känt mig SÅ trött nån gång! Jag kunde stått och somnat! Vet inte vad som är fel, men nåt är det. Ska ta och försöka göra ett urinprov på jobbet imorgon - fördel att jobba som sjuksköterska, behöver inte lämna in prov utan kan ju göra dom själv på jobbet! Eventuellt om det är en UVI som spökar? Hoppas nästan på det för jag har verkligen inte orkat i helgen, eller ja... orkar och orkat... Det är bara att GÖRA! *suckar djupt*

Tog en av mina tabletter igår för jag var så nere och idag har det inte varit så farligt. Dom hjälper faktiskt! Har märkt det många gånger när jag mår dåligt - är lessen - att det faktiskt hjälper med tabletterna några dagar. Även om jag kanske går upp i vikt så är det nog värt det, för jag orkar inte må dåligt längre och finns det då medicin som hjälper mig - så why not? Några/något kilo extra är det väl värt att må bra för? Just nu har jag ju gått ner några kilo, vill i och för sig INTE gå upp dom igen, men ja, jag ligger ju inte på någon skyhög vikt just nu!

I veckan jobbar jag dag, kväll, ledig, dag, kväll - sedan är jag ledig en vecka!!! Och maken är också ledig nästa vecka! På söndag-tisdag ska vi bo på hotell i Götborg! Spännande med alla barnen! :) Det BLIR bra!


Glaset velar lite... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar