torsdag 15 oktober 2009

Läste en så bra artikel i tidningen idag!

-Om svininfluensan. Peter Nolskog (suverän föreläsare förresten) pratade om vaccinet och varför man ska vaccinera sig. Orkar jag tänkte jag skriva ner den i stora drag - men inte nu.

Om folk inte vore så dumma så kanske vi kunde få en ganska mild säsong av influensan, men nejdå... Det finns ju så många farliga saker i vaccinet. Ja - för influensan är ju fullständigt ofarlig! -Dom som avlidit av den... Öh...? Ja, vänta nu... Vad hände med dom då?! Om den nu är ofarlig...?

Att det skulle vara en konspiration av våra myndigheter - DET är väl ändå att ha väldigt höga uppfattningar av våra annars fullständigt inkompententa myndigheter!?!? Dom lyckas inte med nåt annat - men DETTA lyckas dom fantastiskt bra med! *kliar mig i huvudet*

I eftermiddag ska jag gå o KLIPPA MIG!!! Ja, hemska jag - gå o klippa mig när barnen är på dagis/skolan... Ps - Jag sitter inte o läser Svensk Knätidning hos frissan utan läser skolarbete... Ett väldigt bra ställe att göra det på f.ö! Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar